სამუზეუმო მარკეტინგი: ძირითადი პრინციპები და სტრატეგიები, საერთაშორისო პრაქტიკა

IMG 4929 - სამუზეუმო მარკეტინგი: ძირითადი პრინციპები და სტრატეგიები, საერთაშორისო პრაქტიკა

26 თებერვალს თბილისის მერიის მუზეუმების გაერთიანება ნიკოლოზ ბარათაშვილი მემორიალურ სახლ-მუზეუმში გაიმართა საჯარო ლექცია „სამუზეუმო მარკეტინგი: ძირითადი პრინციპები და სტრატეგიები, საერთაშორისო პრაქტიკა“.
ლექციას უძღვებოდა ბიორნ სტენვერსი – ნიდერლანდების კულტურის მენეჯმენტის აკადემიის სამუზეუმო მარკეტინგის წამყვანი ექსპერტი და ლექტორი, ICOM/MPR-ის სამუზეუმო მარკეტინგისა და პიარის საერთაშორისო კომიტეტის ბორდის წევრი.
ლექცია ჩატარდა პროექტის BE MUSEUMER ფარგლებში ICOM-ის საქართველოს ეროვნული კომიტეტისა და თბილისის მერიის მუზეუმების გაერთიანების ორგანიზებით.